ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

27/10/12

Επιστολή των μαθητών των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών

«Τι σημαίνει για εμάς λουκέτο στο σχολείο!»

Επιστολή των μαθητών των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών



Προς:
Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου
Κοινοποίηση:
Δήμαρχο Ξηρομέρου
Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου
Εκπαιδευτική Κοινότητα
Μ.Μ.Ε.


Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
Οι μαθητές μέσα από αυτό το κείμενο εκφράζουν με λύπη τη δυσαρέσκεια τους για το κλείσιμο των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών.
Γνωρίζουμε την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας, όμως οι μαθητές δεν είναι αριθμοί. Η γνώση (εκπαίδευση-παιδεία) είναι το όπλο μας απέναντί τους και αυτό γιατί η εκπαίδευση αποτελεί την καλύτερη επένδυση μια χώρας, αφού οι πολίτες της έχουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο καθώς επίσης και περισσότερες ευκαιρίες για οικονομική ανάπτυξη και αυτή τη δυνατότητα προσπαθούν να μας τη στερήσουν....
Ξεκινώντας, η υλικοτεχνική υποδομή των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, καθώς πριν τρία χρόνια έγινε ολική ανακαίνιση του κτηρίου.
Πιο αναλυτικά διαθέτει:
• Αίθουσες σε άψογη υλικοτεχνική κατάσταση.
• Υπερσύγχρονο εργαστήριο πληροφορικής με υπολογιστές που ανανεώθηκαν τον τελευταίο χρόνο.
• Εργαστήριο Βιολογίας-χημείας, διαθέτοντας προτζέκτωρα καθώς επίσης και 15 μικροσκόπια επιπλέον.
• Βιβλιοθήκη δεύτερη καλύτερη του Νομού μας σε συνεργασία με την βιβλιοθήκη των Ιωαννίνων.
Τέλος όσον αφορά τον αθλητισμό διαθέτει:
• Γήπεδο μπάσκετ, βόλεϊ, ποδοσφαίρου καθώς επίσης και αίθουσα πινγκ-πονγκ.
Δεν είναι λοιπόν άδικο να μπει λουκέτο σε ένα τόσο οργανωμένο σχολείο;
Αν λοιπόν το παραπάνω ενδεχόμενο γίνει πραγματικότητα, θα γίνει ταυτόχρονα για εμάς εφιάλτης, αφού θα υπάρχουν συνέπειες τόσο σε εμάς όσο και στην κοινότητα του χωριού μας και των γύρω περιοχών. Πρώτα απ’ όλα, το χωριό των Φυτειών απέχει από το λύκειο της Κατούνας 22 χιλιόμετρα, από το λύκειο Αστακού 33 χιλιόμετρα και από το λύκειο Αγρινίου 34 χιλιόμετρα. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τις χιλιομετρικές αποστάσεις, την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου καθώς επίσης και το γεγονός ότι τα σχολεία του Αγρινίου διαθέτουν αίθουσες με πλήθος μαθητών άνω τον 30 είναι αδύνατο να μας δεχτούν. Το ίδιο συμβαίνει και με το Λύκειο Αστακού του οποίου οι εγκαταστάσεις είναι αδιανόητο να δεχτούν μαθητές περισσότερους από αυτούς που ήδη έχει! Η λύση λοιπόν είναι η Κατούνα; ΟΧΙ! και αυτό γιατί το οδικό δίκτυο όπως αναφέραμε και πιο πάνω είναι ακατάλληλο για την μεταφορά μαθητών!
Επιπλέον δεν ανήκει στον Δήμο μας, γι' αυτό άλλωστε ο Δήμαρχος δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αναλάβει έξοδα για την μεταφορά μαθητών σε μία περιοχή η οποία δεν υπάγεται στον Δήμος μας.
Αν λοιπόν δεν ληφθούν τα παραπάνω υπόψη και αναγκαστούμε να πάμε στο σχολείο της Κατούνας αυτό θα έχει επιπτώσεις και στον συναισθηματικό μας κόσμο, εφόσον θα αναγκαζόμαστε να ξυπνάμε από τις 6:30 με σκοπό να ήμαστε έτοιμοι στις 7 και έτσι 8 να ήμαστε στο σχολείο της Κατούνας, του Αγρινίου ή του Αστακού αντίστοιχα.
Ως λύση λοιπόν, προτείνουμε οι μαθητές των γύρω χωριών (Μπαμπίνη, Μαχαιρά, Χρυσοβίτσα, Ρίβιο, Σκουρτού) τα οποία ανήκουν στον Δήμο μας (και σε κοντινή απόσταση από το χωριό μας) να έρχονται στο σχολείο Φυτειών εφόσον αυτό έχει όλα τα μέσα και τις κατάλληλες εγκαταστάσεις να τους υποδεχτεί.
Είναι λοιπόν η  απόφαση «σας» για κατάργηση του σχολείου μας σωστή;
Μην ξεχνάτε ότι ήμαστε παιδιά με όνειρα και ελπίδες γι' αυτό μην μας τα στερείτε!
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και τον χρόνο που διαθέσατε.

Οι μαθητές των Λυκειακών τάξεων Φυτειών.

Για την Β' Λυκείου οι μαθητές:
Ανδρέας Παπαγεωργίου
Θωμάς Μαλιγιάννης
Νίκος Κορώσης
Βασίλης Σίμος
Χριστόφορος Κόκιος
Ηλίας Τσιλίκας
Σιντορέλα Ντιλένγκου
Βάσω Καραπάνου
Μαριαλένα Μακρυπίδη
Βάσω Παπαδημητρίου
Λαμπρινή Βαρδή
Παρθενία Τζαχρήστα
Βαγγέλης Σαλτογιάννης
Δανάη Μαλιγιάννη
Νίκος Ρεντίφης
Χρήστος Βότσης
Ματέο Αγαλίου

 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template