ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

14/5/14

Πέτρος Σαράκης, Υποψήφιος Δημ. Σύμβουλος Αγρινίου.

Γεννήθηκα σε μια από τις παλιές γειτονιές του Αγρινίου, την Ντούτσαγα το 1972. Πήγα σχολείο στο 11ο Δημοτικό, 4ο Γυμνάσιο και 4ο Λύκειο στην οδό Χένδερσον. Πέρασα στην Ιατρική Σχολή Αθηνών και στη συνέχεια υπηρέτησα 20 μήνες στην Αεροπορία και έκανα αγροτικό στην Μακρυνεία.

Κατά την διάρκεια των σπουδών μου διετέλεσα Πρόεδρος του Συλλόγου Αγρινιωτών Φοιτητών, που εκείνη την εποχή έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος φοιτητικός σύλλογος μετά τον αντίστοιχο των Κρητών. Τα αιτήματά μας ήταν πάντα τοπικιστικά και κυρίως η ίδρυση Πανεπιστημίου στο Αγρίνιο.

Εκπαιδεύθηκα στην Πλαστική Χειρουργική στην Πάτρα και στο εξωτερικό, πάντοτε όμως ήμουν κοντά στην Πόλη μου και στους συμπατριώτες μου που χρειάζονταν βοήθεια εκεί που βρισκόμουν. Στα πέτρινα χρόνια του Παναιτωλικού και ενώ ήμουν ειδικευόμενος, συμμετείχα στην δημιουργία της ΠΑΕ και ήμουν ένας από τους λίγους πρώτους μετόχους, μαζί με τον αδερφό μου Παύλο και άλλους συμπολίτες.

Κατά την διάρκεια της ειδικότητας, σπούδασα ταυτόχρονα Οικονομικά και πήρα Μάστερ στην Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Από το 2007 είμαι ελεύθερος επαγγελματίας Πλαστικός Χειρουργός, ο νεότερος στην ηλικία όταν ξεκίνησα, χωρίς να έχω παρακάμψει καμμία λίστα ή να έχω αποφύγει τον στρατό ή άλλες υποχρεώσεις.

Διατηρώ δύο ιατρεία, ένα στην Αθήνα και ένα στο Αγρίνιο, γιατί θέλω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου και στους συμπατριώτες μου. Είμαι Διευθυντής Πλαστικής Χειρουργικής στο ιδιωτικό θεραπευτήριο Νέο Αθήναιο, έχω ήδη χειρουργήσει χιλιάδες περιστατικά και οι συνάδελφοί μου με θεωρούν έμπειρο και καταξιωμένο ώστε να μου προσφέρουν την Προεδρία σε επιστημονικές τράπεζες και ημερίδες, που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Πλαστικής Χειρουργικής.

Προσφέρω την συνδρομή μου σε τοπικά σωματεία και συλλόγους, όπως για τα πάσχοντα παιδιά και τα αδέσποτα ζώα. Είμαι μέλος και εξεταστής IQ της Ελληνικής Μένσα.

Η οικογένειά μου είναι ο πατέρας μου Κώστας, παλιός ταξιτζής στην πλατεία Στράτου, η μητέρα μου Βασιλική, συνταξιούχος πράκτορας ΟΠΑΠ και ο αδερφός μου Παύλος, δικηγόρος – ποινικολόγος στην Αθήνα.

Τα μόνα εφόδια που είχα στον δρόμο μου ήταν η αγρινιώτικη περηφάνεια και ντομπροσύνη, η εργατικότητα, η τιμιότητα και το πείσμα που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της αιτωλικής γης. Για αυτά τα λίγα και σπουδαία μαζί που μπορούσε να μου προσφέρει το Αγρίνιο και για τα οποία είμαι ευγνώμων, θέλω να προσφέρω ως ανταπόδωση όλες τις δυνάμεις που διαθέτω. Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γιώργο Παπαναστασίου, γιατί θεωρώ πως δεν αρκεί να ζητάμε να αλλάξει ο,τιδήποτε στην πόλη μας, πρέπει και να το δηλώνουμε εμπράκτως έστω με την συμμετοχή μας, ανεξάρτητα αν θα εκλεγώ ή όχι.

Σας ευχαριστώ
Πέτρος Κ. Σαράκης
 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template