Επιπροσθέτως, αν αναλογιστούμε ότι στον τόπο μας διαθέτουμε εν καιρώ ειρήνης μεγαλύτερο αριθμό νεκρών και τραυματιών (που καθίστανται ανάπηροι) σε οδικά ατυχήματα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι διαθέτουμε θλιβερή πολιτιστική πρωτιά. Για το οδικό δίκτυο που συνδέει την πρωτεύουσα με την Αιτωλοακαρνανία και συγκεκριμένα για τον άξονα Αντιρρίου-Ιωαννίνων, το 2008 είχαμε από τροχαία ατυχήματα 262 ελαφρά και βαριά τραυματισμένους και 44 νεκρούς, ενώ για το έτος 2009 είχαμε 187 ελαφρά και βαριά τραυματισμένους και 51 νεκρούς. Σημειωτέων ότι συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα εθνικά δίκτυα της χώρας είναι το πιο θανατηφόρο οδικό δίκτυο.
Η κρατική μηχανή πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με την «πληγή» της έλλειψης υποδομής στα εθνικά οδικά δίκτυα και να προχωρήσει γρήγορα τις απαραίτητες ενέργειες που θα επισπεύσουν την υλοποίηση των έργων».
Καταλήγοντας στην ερώτησή του ο βουλευτής ερωτά τον κ. Υπουργό εάν προτίθεται να επισπεύσει τις διαδικασίες (απαλλοτριώσεις, αδειοδοτήσεις και οριστικούς σχεδιασμούς) ώστε οι ήδη κατασκευαζόμενοι οδικοί άξονες Αντιρρίου-Ιωαννίνων, Κορίνθου-Ρίου και η παράκαμψη Αμβρακίας-Ακτίου να υλοποιηθούν σε σύντομο χρονικό ορίζοντα, καθώς επίσης πόσο η γραφειοκρατία και οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις επηρεάζουν την ανάπτυξη του εν λόγω σημαντικού έργου, όταν γνωρίζουμε το πελώριο κόστος των τροχαίων ατυχημάτων σε ανθρώπινο και υλικό κεφάλαιο και όταν αντιλαμβανόμαστε ότι το οδικό δίκτυο συμβάλει ουσιωδώς στην ανάπτυξη της περιοχής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου