ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

25/4/15

Σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας

"Όλοι αντιλαμβανόμαστε την σπουδαιότητα δημιουργίας ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού δικτύου και σε αυτήν την κατεύθυνση διεκδικείται από όλους μας η υλοποίηση του πολύπαθου σχεδίου της Ιόνιας Οδού, ο δυτικός οδικός άξονας που θα ξεκινήσει από την Καλαμάτα και θα φτάσει μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα, με μήκος περίπου τα 462 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 262 διέρχονται από το Αντίρριο μέχρι την Κακαβιά, ενισχύοντας το πρωτεύον οδικό δίκτυο και καθιστώντας το νομό μας βασική αρτηρία σύνδεσης της Δυτικής και Στερεάς Ελλάδας με την Εγνατία οδό."
Αυτά, μεταξύ άλλων, δήλωσε ο δημοτικός σύμβουλος Αγρινίου Βασίλης Φωτάκης, ως εισηγητής στην κεντρική συνεδρία  στο "Επιχειρηματικό χωριό 2015 " με θέμα: " Οι οδικοί άξονες του Νομού Αιτωλοακαρνανίας. Σύνδεση Δυτικής και Στερεάς Ελλάδος",  το οποίο άνοιξε την Παρασκευή τις πύλες του, στο ΠΑΡΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Ο κ. Φωτάκης υπογράμμισε πως ο αυξημένος όγκος των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών που θα εξυπηρετήσει ο Δυτικός οδικός άξονας, αλλά και η διευκόλυνση της προσβασιμότητας θα δημιουργήσει νέες προοπτικές προσέλκυσης δυναμικών κλάδων όπως οι υπηρεσίες διαμετακόμισης, τα κέντρα εμπορίου – αναψυχής, οι εκθεσιακοί χώροι, οι συνδυασμένες μεταφορές, καθώς και οι κλάδοι μεταποίησης, όπως ο κλάδος των τροφίμων.
Ακόμα, ο κ. Φωτάκης επεσήμανε τα εξής:
"Βασική προϋπόθεση όμως για την ανάπτυξη των συνδυασμένων και των διατοπικών μεταφορών αποτελεί η ίδρυση εμπορευματικών κέντρων τα οποία θα διατελούν λειτουργίες συσκευασίας, μεταφόρτωσης, παρακολούθησης φορτίου κ.α με τη βοήθεια πάντα σύγχρονων υπηρεσιών logistics. Ωστόσο, το οδικό της δίκτυο οφείλει να συνδέει τους χώρους παραγωγής και καταναλώσεως των προϊόντων με τους χώρους εναποθέσεως και διαχειρίσεως εμπορευμάτων και πρώτων υλών, τη χώρα με τα όμορα κράτη και, μέσω αυτών, με τους κύριους εμπορικούς εταίρους που βρίσκονται πέραν των γειτονικών χωρών.
Κατανοούμε επομένως, όλοι μας, την ανάγκη εκπόνησης ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου με ολοκληρωμένες δράσεις που θα θέσει Στρατηγικούς Στόχους για την περιοχή ενδιαφέροντος και θα συμβάλει στην αναζήτηση θεσμικών και χρηματοδοτικών μέσων, δηλαδή των απαραίτητων εργαλείων για την προσέγγιση και την επίτευξη των προκαθορισμένων στόχων."

Τέλος, ο κ. Φωτάκης αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιόνιας Οδού και Ε-952 της σύνδεσης Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία εκφράζοντας τη βούλησή του για διεκδίκηση μια νέας αναπτυξιακής δυναμικής στη Δυτική Στερεά Ελλάδα. Τονίζοντας, πως με αυτό το τρόπο θα επέλθει μια άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης που θα προσδώσει ένα νέο ρόλο στις περιοχές από τις οποίες διέρχεται, αφού αυτές θα ενταχθούν πλέον στον εθνικό αναπτυξιακό σχεδιασμό, από διαφορετική αφετηρία και σε βάση νέων δεδομένων.

Βασίλης Φωτάκης
Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου                                          
 

Discover Agrinio

Βάλτος

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template