ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

6/1/13

Ο ΟΣΕ προτίθεται να ξεκινήσει εκδρομικά δρομολόγια στη γραμμή «Αγρίνιο- Κρυονέρι»

Η κίνηση του ΟΣΕ να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά των δήμων Αγρινίου και Μεσολογγίου ζητώντας την απομάκρυνση της ασφάλτου που έχει τοποθετηθεί αυθαίρετα στις γραμμές της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο- Κρυονέρι, ίσως έκανε πολλούς στην τοπική κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας να μειδιούν ειρωνικά… Μια πιο ψύχραιμη ματιά όμως στο θέμα, θα δώσει στον καθένα να καταλάβει πως η τοπική κοινωνία αυτό που πρέπει να κάνει είναι να διεκδικήσει την επαναλειτουργία της γραμμής, ίδιως τώρα που ο ΟΣΕ σκέφτεται σοβαρά να επαναλειτουργήσει τη γραμμή με τα θεματικά τραίνα και τα εκδρομικά δρομολόγια, όπως επιτυχήμενα έγινε στην Πελοπόννησο μετά την κατάργηση των τακτικών δρομολογίων. Αυτό αποκάλυψε στην webtv του myagrinio.gr πως είναι η επιδίωξη του ΟΣΕ o προϊστάμενος γραμμής Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας Δημήτρης Τζιβάρας. Και αυτή είναι η πρώτη φορά που υπάρχει μια θετική είδηση σχετικά με το το θέμα μετά το 2004…

Το επιτυχημένο εγχείρημα των εκδρομικών δρομολογίων στην Πελοπόννησο και την απήχηση που είχε στις τοπικές κοινωνίες και το αντίκρυσμά τους στις τοπικές οικονομίες περιγράφει στο myagrinio.gr o σύμβουλος Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Λευτέρης Μαρούσης. Ακόμη ο συγκοινωνιολόγος Γιώργος Νάθενας που ήταν σύμβουλος του ΟΣΕ και ένας από τους μελετητές στο έργο του τράμ της Αθήνας τονίζει πως η γραμμή Αγρίνιο-Κρυονέρι παραμένει πολύτιμος συγκοινωνιακός πόρος από την στιγμή που τελεί σε αναστολή και δεν είναι καταργημένη. Τέλος ο πρόεδρος του ομίλου φίλων σιδηροδρόμου «Χ. Τρικούπης» Βαγγέλης Πυρπίλης τόνιζει στην webtv του myagrinio.gr την ανάγκη η τοπική κοινωνία και οι φορείς να διεκδικήσουν την επαναλειτουργία της γραμμής προσθέτοντας με νόημα πως δεν πρέπει να βάζουμε εμπόδια σε ένα τέτοιο εγχείρημα.

http://www.myagrinio.gr/
 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template