ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

28/9/10

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ E-MAIL

Σας στέλνω αυτή την επιστολή αναφερόμενος προσωπικά στο κλεφτρόνι που χθες βράδυ προσπάθησε να κλέψει το αυτοκίνητο μου...

Δεν ξέρω την φάτσα σου αλλά ούτε και με ενδιαφέρει, δεν με ενδιαφέρει η κατάντια σου, δεν με ενδιαφέρει αν είσαι πρεζάκι, αν είσαι από προβληματική οικογένεια ή κατάντησες έτσι επειδή η μαμάκα δεν σου πήρε ποτέ playstation..
Όπως δεν σε ενδιέφερε και σένα ο λόγος που κυκλοφορώ ακόμη με ένα αυτοκίνητο εικοσαετίας, αν μου είναι αναγκαίο για να ζήσω την οικογένεια μου, και πόσο δύσκολα τα βγάζω πέρα....
Παρόλα αυτά εσύ χθες βράδυ στην προσπάθεια σου να ικανοποιήσεις το αρρωστημένο βίτσιο σου, προκάλεσες ζημιές 700¤ σε ένα αυτοκίνητο που με τα βίας πιάνει 1000¤, αδιαφορώντας τι θα στερηθούν τα παιδιά μου για την επισκευή του..
Σε μια πόλη που κοιμάται, αναπολώντας παλιές, ανθρώπινες γειτονιές, το γεγονός αυτό με αφύπνισε, με έβαλε σε σκέψεις,..
Την επόμενη λοιπόν φορά που κάποιος από την φάρα σου μου κινήσει την περιέργεια για το τι κάνει σε ύποπτο τόπο και χρόνο, δεν θα γυρίσω το κεφάλι αδιαφορώντας, είναι και δική μου υπόθεση πλέον η ασφάλεια της οικογένειας μου και τις περιουσίας μου..
Και να είσαι σίγουρος πως αν ποτέ συναντηθούμε θα βρεθείς στο φυσικό σου περιβάλλον, στον κάδο σκουπιδιών..
Δεν είμαι από τους τύπους που γουστάρουν αυτοδικίες , ούτε να γεμίσουν οι γειτονιές αστυνομικούς για να μας φυλάνε σαν πρόβατα από δήθεν λύκους όπως η ράτσα σου.. Ταξιτζήδες τους έχουμε καταντήσει, την νύχτα σας μαζεύουν το πρωί ξανά έξω εσείς.
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι, μια σπιθαμή τόπος και να διπλοκλειδώνουμε για να κοιμηθούμε ήσυχοι από κοπρίτες σαν εσένα, όχι πως είστε πολλοί, τους περισσότερους σας ξέρουμε, απλά η δική μας αδιαφορία, και αυτών που μας κυβερνάνε, σας έχουν δώσει αέρα.... να όμως που ήρθε ο καιρός να σας κοπεί..

Εσείς συμπολίτες μου, τώρα που έρχονται οι εκλογές, μην ενδιαφέρεστε για την ποιότητα της ζωής σας, μην ενδιαφερθείτε για κανένα από τα αληθινά σας προβλήματα, το κόμμα σας να κερδίσει μόνο, για να νιώσετε ''νικητές'' μέσα από την νίκη των άλλων, να ανεμίσετε τα πλαστικά σας σημαιάκια χτυπώντας παλαμάκια σε κάθε μεγαλοστομία, και μετά γυρίστε στα σπίτια-φυλακές να περιμένετε πότε θα είναι η σειρά σας να γίνετε το θέμα συζήτησης στην γειτονιά.
Εγώ πάντως αυτή την φορά δεν θα είμαι μαζί σας...
 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template