ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

29/8/10

ΔΥΟ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ ΣΤΑ Α.Ε.Ι. ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟ BLOG

Βρήκαμε δύο επιτυχούσες στα Α.Ε.Ι από την Στράτο και τις ρωτήσαμε για την επίπονη αυτή διαδικασία που κορυφώθηκε την φετινή χρονιά.Είναι ένας αγώνας που ξεκινά δειλά - δειλά από την Α΄Δημοτικού μέχρι την Γ΄Λυκείου και κρύβει αμέτρητες δυσκολίες και αγωνίες που όμως είναι απλά η αρχή στον δύσκολο αγώνα που έρχεται.Και πλέον μακριά από την οικογενειακή θαλπωρή ,σε κάποια άλλη πόλη θα πρέπει να συνεχίσουν να διαβάζουν ,να δημιουργούν νέες παρέες και να μπουν σε ένα τρόπο ζωής που σίγουρα δεν είναι συνηθισμένες.
Το συστηματικό διάβασμα, το φροντιστήριο και η συμπαράσταση των γονέων ήταν τα σημαντικότερα εχέγγυα όπως μας είπαν οι επιτυχούσες για να πετύχουν το στόχο τους.
Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο στηρίχθηκαν και στηρίζονται τα περισσότερα παιδιά όπως μας είπαν η Κουτρομάνου Χρύσα και η Καραγιώργου Μαίρη .

Πιο συγκεκριμένα η Κουτρομάνου Χρύσα η οποία αποφοίτησε από το 1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου συγκέντρωσε στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 17.882 μόρια και εισήxθη στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας.

Είστε ευχαριστημένη και ικανοποιημένη από την επιτυχία σας;

Ασφαλώς.Η εισαγωγή μου σε ένα από τα υψηλότερα και περιζήτητα εκπαιδευτικά ιδρύματα αποτέλεσε ανάσα ικανοποίησης τόσο σε προσωπικό όσο και οικογενειακό επίπεδο.

Πιστεύεις ότι ανταμείφθηκαν οι θυσίες που έκανες και ποιο το σημαντικότερο στοιχείο σε βοήθησε στην επιτυχία σου;

Οι θυσίες ο κόπος και η κούραση τς φετινής χρονιάς αποτελούν πλέον μια γλυκιά ανάμνηση και εισητήριο γαι τις σπουδές μου.Σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία θεωρώ την υπομονή ,επιμονή και την βαθειά επιθυμία μου να ανταπεξέλθω στις προκλήσεις του μέλλοντος με αυτοπεποίθηση.

Η οικογένειά σου εκτός της απαραίτησης υλικής στήριξηςς με τα φροντιστήρια κτλ ήταν κοντά σου κατά την διάρκεια της χρονιάς και συμμεριζόταν την αγωνία σου;

Σε ότι αφορά την βοήθεια της οικογένειάς μου ,εκτός από την υλική , η ηθική τους ενίσχυση ήταν καθοριστική.Η εμπιστοσύνη στις κινήσεις μου και η υποστήριξη στις επιλογές μου αποτελούν μέρος της κατανόησής τους.

Το φροντιστήριο ήταν σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία και πόσο πιστεύεις ότι θα τα κατάφενες χωρίς αυτό;

Το φροντιστήριο ήταν απαραίτητο για να πετύχω μία από τις κύριες σχολές που επιθυμούσα.

Θεωρείς το σύστημα εισαγωγής στην ανώτερη εκπαίδευση είναι δίκαιο και βιώσιμο;

Η συστηματική μελέτη της Γερμανικής και Αγγλικής γλώσσας με έφεραν σε επαφή με τα αναμφισβήτητα πετυχημένα μοντέλα που ισχύουν σε αυτές τις χώρες.Από αυτά κατάλαβα ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις υπολείπονται "εν μέρει" σε αξιοκρατία και δίκαιο υπηρετώντας τις εκάστοτε ανάγκες της αγοράς.Ωστόσο συμμερίζομαι την άποψη πολλών ότι " ο καλός είναι καλός και ο κακός είναι κακός "

Θα ξαναπροσπαθήσεις την επόμενη χρονιά για να επιτύχεις σε κάποια άλλη σχολή ή είσαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα;

Σαφώς και η ικανοποίηση που προήλθε από την Σχολή που πέτυχα είναι μεγάλη.Ωστόσο η αγάπη μου για την Νομική επιστήμη και η χαλεπότητα των καιρών είναι το κίνητρο που θα με ωθήσει στην επονομαζόμενη '' Δια Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση"

Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους , εκτός από τον εαυτό σου, που πιστεύεις ότι σε βοήθησαν στην επιτυχία σου;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τους καθηγητές μου Χρήστο Παναγιώτου ,Κωνσταντίνο Μπακολίτσα,Γιώτα Μαντζάνα και Αριστοτέλη Μπακογιάννη για την αμέριστη βοήθειά τους ,την οικογένειά μου για την υποστήριξή της , καθώς και τους φίλους μου στο 1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου.

Η δεύτερη που μας μίλησε είναι η Καραγιώργου Μαίρη που τελείωσε το 2ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου συγκέντρωσε στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 16.100 μόρια και εισήxθη στο Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Φλώρινας.

Είστε ευχαριστημένη και ικανοποιημένη από την επιτυχία σας;

Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα μιας και η σχολή που πέτυχα ήταν στις βασικότερες επιλογές μου.

Πιστεύεις ότι ανταμείφθηκαν οι θυσίες που έκανες και ποιο το σημαντικότερο στοιχείο σε βοήθησε στην επιτυχία σου;

Σε μεγάλο ποσοστό ναι.Αυτό που με βοήθησε περισσότερο εκτός από την προσωπική μου προσπάθεια, ήταν οι καθηγητές και η στήριξη των δικών μου ανθρώπων.

Η οικογένειά σου εκτός της απαραίτησης υλικής στήριξηςς με τα φροντηστήρια κτλ ήτανκοντά σου κατά την διάρκεια της χρονιάς και συμμεριζόταν την αγωνία σου;

Σίγουρα ήταν κοντά μου σε όλη την προσπάθεια που έκανα,κάτι το οποίο μου έδινε μεγάλη δύναμη να συνεχίσω.

Το φροντιστήριο ήταν σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία και πόσο πιστεύεις ότι θα τα κατάφενες χωρίς αυτό;

Σίγουρα το φροντιστήριο με βοήθησε και πιστεύω δεν θα τα κατάφερνα χωρίς αυτό.

Θεωρείς το σύστημα εισαγωγής στην ανώτερη εκπαίδευση είναι δίκαιο και βιώσιμο;

Το ισχύον σύστημα εισαγωγής σταν ανώτερη εκπαίδευση έχει και θετικά και αρνητικά στοιχεία τα οποία οι αρμόδιοι πιστεύω να τα αξιολογήσουν κατάλληλα μετά και την φετινή χρονιά.Και όπως αλλάζει η κοινωνία έτσι και στην εκπαίδευση πρέπει να γίνονται αλλαγές.

Θα ξαναπροσπαθήσεις την επόμενη χρονιά για να επιτύχεις σε κάποια άλλη σχολή ή είσαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα;

Όχι γιατί ήταν από τις κύριες επιλογές μου και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για την επιτυχία μου.

Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους , εκτός από τον εαυτό σου, που πιστεύεις ότι σε βοήθησαν στην επιτυχία σου;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ' όλα την οικογένεια μου και στην συνέχεια τους καθηγητές μου για την βοήθειά τους και τέλος τους φίλους μου που μοιραζόμασταν την αγωνία όλη αυτή τη χρονιά.

Αφού εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την ανταπόκριση που είχαμε για την μικρή αυτή συνέντευξη, ευχόμαστε στις φοιτήτριες πλέον καλή πρόοδο στις σχολές τους και να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο σε όλους τους στόχους που θα θέσουν στη συνέχεια.


 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template