
Σημαντικές εξελίξεις έχουμε στην πρόοδο του Αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού που λύνει τα προβλήματα της ένα -ένα και προχωρά με ταχύς ρυθμούς πλέον στην υλοποίηση του έργου.
Αρχίζοντας από το Αντίρριο έχουμε το τέλος της διάνοιξης της σήραγγας της Μακύνειας που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες και "γιορτάστηκε" η τελική διάνοιξη της.
Όσον αφορά τη σήραγγα της Παλιοβούνας παρότι ακούγονται πολλές φωνές πως είναι σίγουρο ότι θα γίνει σήραγγα η πραγματικότητα είναι ότι είμαστε ακόμα σε αναμονή αφού δεν υπάρχουν οριστικές αποφάσεις και επίσημες ανακοινώσεις για την τελική χάραξη αν θα γίνει με σήραγγα ή αναβάθμιση του υπάρχοντος δρόμου. Με την επέμβαση του Υπουργείου Υποδομών δίδονται αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις στα τμήματα Αντίρριο- Κεφαλόβρυσο και Κουβαρας-Κομπότι Αρτας. Αυτό σημαίνει ότι οι μπουλντόζες πιάνουν δουλειά άμεσα και εκεί. Επίσης σε εξέλιξη βρίσκονται πλέον και οι εργασίες μετά το Κομπότι όπου τα έργα δεν είναι εμφανή γιατί ακολουθούν διαφορετική χάραξη από τη σημερινή.
Προχωρούν εντατικά πλέον και τα έργα από την Κάμπη Αρτας μέχρι το Νομό Ιωαννίνων δουλεύοντας πλέον συστηματικά. Και δεύτερο μέτωπο εργασιών ανοίχθηκε στο νομό Ιωαννίνων για την κατασκευή της Ιόνιας οδού, μετά από αυτό στην περιοχή της Μυροδάφνης, αφού το τελευταίο διάστημα τα μηχανήματα δουλεύουν προετοιμάζοντας την έναρξη της διάνοιξης της σήραγγας Αμπελιάς. Η ισπανική εταιρεία Ferrovial Agroman που έχει αναλάβει στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης την κατασκευή της Ιόνιας στο νομό Ιωαννίνων έχει αναθέσει σε υπεργολάβο το έργο και εδώ και λίγες εβδομάδες άρχισαν οι εργασίες διαμόρφωσης προετοιμασίας της πλαγιάς στην οποία θα γίνει η διάτρηση για να κατασκευαστούν οι δίδυμες σήραγγες μήκους 900 μέτρων περίπου η καθεμία.
Είμαστε σε μια μικρή αναμονή για την απαλλοτρίωση στο σημείο εκείνο αλλά πρόκειται να ολοκληρωθεί σύντομα.
Ήδη οι εργασίες στο τμήμα αυτό μέχρι Σκλίβανη εξελίσσονται και ανάλογα με την πορεία των απαλλοτριώσεων θα επεκτείνεται το μέτωπο, με επόμενο το τμήμα Αβγό-Αμπελιά-Εγνατία, ωστόσο ακόμη το έργο στο νομό βρίσκεται σε αρχικά στάδια, άλλωστε είναι από τα τελευταία που πρέπει να παραδοθούν από τον παραχωρησιούχο.
Η παράκαμψη Άρτας πρόκειται -άνευ απροόπτου- να παραδοθεί τον Οκτώβριο με καθυστέρηση ενός έτους. Το όλο τμήμα εκεί είναι το Άγιος Δημήτριος-Σελλάδες.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή την εποχή εμφανίζεται στην περιοχή της Αμφιλοχίας όπου ακόμα οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει αν και πρόκειται για το συνδετήριο τμήμα της Ιόνιας από Βορρά σε Νότο και φυσικά ο λόγος είναι οι γνωστές αποζημιώσεις και απαλλοτριώσεις. Εδώ περιμένουμε το επόμενο διάστημα να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Συνοψίζοντας λοιπόν τα προβλήματα της Ιόνιας Οδού έχουν συρρικνωθεί σημαντικά και τα σημαντικότερα εμφανίζονται στην Παλιοβούνα που θα πρέπει να λυθεί άμεσα καθώς είναι η αρχή του Αυτοκινητόδρομου και στην Αμφιλοχία. Από κει και πέρα το έργο τρέχει είτε με μέση είτε με μεγάλη ταχύτητα.
ypodomes.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου