ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ----------- ">ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: stratosetoloakarnania@gmail.com

powered by Agones.gr (Στοίχημα)

12/11/10

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ Σ

Το τραγούδι που παίζει είναι του Γ. Νταλάρα μαζί με τους ΠΥΞ-ΛΑΞ.Τίτλος: Ένας κόμπος η χαρά μου.Αφιερωμένο στον Κώστα Σ. για τα βράδια που μας χάρισε και χαρίζει με την κιθάρα του...










Ερμηνευτες:Γιώργος Νταλάρας Πυξ Λαξ(Ντουέτο)
Στίχοι:Σταύρος Κουγιουμτζής
Μουσική:Σταύρος Κουγιουμτζής
Τιτλος Αλμπουμ:Νυχτερινός περίπατος στην Ιερά Οδό(1996)
Σκηνοθεσια Βιντεο Κλιπ:Γιάννης Διαμαντόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση:Γιώργος Νταλάρας
Δευτερη Εκτέλεση:Γιώργος Νταλάρας,Πυξ Λαξ(Ντουέτο)
(ΣΤΙΧΟΙ)
Ένας κόμπος η χαρά μου
Άσε με πάλι να σου πω
για χρόνια περασμένα
για τα τραγούδια που αγαπώ
τα παραπονεμένα

Ένας κόμπος η χαρά μου
κι όμως αν θα ρθεις
στάλα στάλα θα στη δώσω
για να δροσιστείς

Άσε με πάλι να ρωτώ
ο χρόνος τι θα φέρει
ο ήλιος και ο κεραυνός
μου στήσανε καρτέρι

Ένας κόμπος η χαρά μου
κι όμως αν θα ρθεις
στάλα στάλα θα στη δώσω
για να δροσιστείς

 

Discover Agrinio

Βάλτος

#

.

Στράτος Αιτωλοακαρνανίας Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template