Αυτή τη φορά, θα χαμογελάσουν όσοι έχουν στην κατοχή τους ένα...σαραβαλάκι. Αντίθετα, οι ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων θα βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να εξασφαλίσουν το σήμα των τελών κυκλοφορίας του 2011. Ποιοι θα πληρώσουν ακόμη και 86 ευρώ επιπλέον σε σχέση με πέρυσι; Ποιοι θα εξασφαλίσουν «έκπτωση» που ξεπερνά ακόμη και τα 100 ευρώ. Τις απαντήσεις, δίνει το εργαλείο του enet.gr.
Για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, η παλαιότητα του αυτοκινήτου, δεν παίζει κανέναν ρόλο. Μοναδικό κριτήριο, είναι ο κυβισμός. Έτσι, ένα 1800άρι, επιβαρύνεται το ίδιο, ανεξάρτητα αν έχει κυκλοφορήσει το 2006 ή το 1956. Για μια ακόμη χρονιά, θα επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού καθώς ο ειδικός φόρος που είχε θεσπιστεί επί κυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας τώρα "ενσωματώνεται" στα τέλη κυκλοφορίας.
Το ποσό που θα κληθείτε να καταβάλλετε αλλά και η διαφορά που προκύπτει σε σχέση με το 2010, προκύπτει εύκολα με τη χρήση του εργαλείου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε:
- Τον κυβισμό του αυτοκινήτου σας
- Την παλαιότητα του (σ.σ χρειάζεται μόνο αν θέλετε να κάνετε σύγκριση σε σχέση με το 2010).
Με τη συμπλήρωση αυτών των πληροφοριών θα μάθετε:
- Ποια θα είναι η επιβάρυνση (ή η ελάφρυνση) συγκριτικά με το 2010
- Πόσα θα πληρώσετε το 2011 για τα τέλη κυκλοφορίας
Δείτε πόσα είναι τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ για το 2011 |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου